ا
-
ابراهیمی کوشالی، حسین
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
ش
-
شریفی، سید مهدی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
-
شیبانی مقدم، عباس
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
ع
-
عطریان، نرگس
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
غ
-
غزالی، مهتاب
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ف
-
فرهنگی، علی اکبر
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ق
-
قاپچی، هومن
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ک
-
کلاته آقامحمدی، آمنه
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد